پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

مهمترین نکات برای خرید ردیاب آهنربایی سیمکارتی؟

۹ بازديد

هنگام خرید ردیاب آهنربایی سیمکارتی چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیرم؟


بسیاری از افرادی که به دنبال خرید ردیاب آهنربایی سیمکارتی هستند ممکن است با هزینه اشتراکی که اغلب همراه با برچسب قیمت است، خاموش شوند. بنابراین آنها به دنبال ردیاب GPS بدون سیم کارت یا طرح اشتراک می گردند. اما با انجام این کار، آنها اغلب از مزایای خدمات ردیابی GPS غافل می شوند. به عنوان مثال، دریافت به‌روزرسانی‌های منظم مکان.



البته، چند نکته مهم دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

عمر باتری: باتری با یک بار شارژ چقدر باید دوام بیاورد؟ 24 ساعت؟ 7 روز؟ یا یک سال؟ فراموش نکنید، عمر باتری بیشتر اغلب با کاهش ویژگی های کمتر یا قیمت های بالاتر همراه است.
نوع باتری: آیا باتری باید قابل تعویض، غیر قابل تعویض یا قابل شارژ باشد؟ به عنوان مثال، شخصی که زمان زیادی را در خارج از منزل سپری می کند – و مطمئن نیست که چه زمانی می تواند دوباره شارژ شود – ممکن است ترجیح دهد بتواند باتری را تعویض کند و ادامه دهد.
شارژ: ردیاب چه نوع مکانیزم شارژی باید داشته باشد؟ آیا می خواهید بتوانید آن را مانند تلفن خود شارژ کنید یا همیشه آن را به ماشین خود متصل کنید؟
محدوده و پوشش: ردیاب باید در چه فاصله ای کار کند؟ آیا برد نامحدود مهم است یا کافی است که در حیاط خلوت شما کار کند؟ آیا از آن در شهر استفاده خواهید کرد یا در حومه شهر؟
دوام: آیا دستگاه باید ضد آب باشد؟ ضد ضربه؟ مقاوم در برابر جویدن؟
اندازه و وزن: اندازه ردیاب چقدر باید باشد؟ آیا باید کوچک و سبک باشد؟ برای والدین حیوان خانگی با سگ های کوچکتر، این ممکن است یک سوال مهم باشد.

آیا همه ردیاب های آهنربایی به سیم کارت نیاز دارند؟


آیا ردیاب های GPS برای کار کردن به سیم کارت نیاز دارند؟ از نظر فنی خیر همانطور که در بالا ذکر شد، انواع مختلفی از ردیاب GPS وجود دارد که دارای سیم کارت و همچنین ردیاب های GPS بدون سیم هستند. به عنوان مثال، سیستم ناوبری در ماشین شما یکی از انواع ردیاب آهنربایی است که نیازی به سیم کارت ندارد. از سوی دیگر، ردیاب GPS معمولی سگ یا گربه دارای یک سیم کارت است تا امکان ردیابی بلادرنگ را فراهم کند. در بین ردیاب های جی پی اس دارای سیم کارت، برخی قابل تعویض و برخی غیر قابل تعویض هستند.

چرا ردیاب های GPS به سیم کارت نیاز دارند؟
بسیاری تعجب می کنند که چرا بسیاری از ردیاب های آهنربایی به سیم کارت نیاز دارند. پس از همه، ردیاب های GPS ساده وجود دارد. این سوال خوبی است، زیرا GPS گوشی شما از نظر فنی می تواند بدون سیم کارت کار کند. بنابراین، یک بار دیگر، چرا بسیاری از ردیاب های GPS به سیم کارت نیاز دارند؟

در اینجا پاسخ کوتاه است. اگر می‌خواهید موقعیت مکانی GPS را از یک دستگاه به دستگاه دیگر ارسال کنید (مثلاً از ردیاب GPS به تلفنتان)، به یک سیم کارت نیاز دارید تا این دو بتوانند «ارتباط» داشته باشند. داده ها از طریق پیامک از ردیاب شما به تلفن شما ارسال می شود و همه اینها به لطف سیم کارت آن است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در وی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.